robyn-hood

Iskallt. Fucking jävla iskallt ute. Jag hade t.o.m VINTERJACKA på mig och frös som ett jävla arsle.
Fick huvudvärk och ont i öronen på dirren. Jag längtar verkligen inte till vintern. Inte ens pyttelite.
Jag flyr det här landet snart. På eller?

Nu är jag tröttsnöre. Trodde Håkis skulle ringa och dra med mig på öl. Men, TJI fick jag!
Nååååväl, får spara mig till helgen (läs: imorgon Fredag) eeeeheh.

Meeeeeeeeen... jag tappade bort mig nu. 


 

Jag diggar min fina, sköna, mysiga Robyn-hood tröja jag fick av Mandis!
DEE EEEE RAAABIN HOOOOOD, JAG VILL HAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Anne

ahahaha ROBIN HOOD! I Solnaskogen med alla kaninisar :)

2010-10-01 @ 16:14:42
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0