your so cold

Eller mja, snarare vädret som gör mig stel som is. Mest..
Kul att jag ska behöva gå ut med Tjorvis återigen, så här.. när det är iskallt.
Det slog mig nyss att jag kommer få köpa ett täckte till henne snart.
Jag som inte ville KLÄ min hund. Men det kommer nog bli så ändå, faktiskt.

Jag har inte råd att ta en sjuk hund till veterinären var och varannan dag bara för att jag inte vill "skämmas"!

Gud, mitt huvud står still. Mitt hjärta står still. Allt är bara blö.

Aja, good luck for me att sova. Jag ska göra ett försök.

Nej, men juste... UT skulle jag först.

Mössa, halsduk, kofta - check!




Jag till vänster och lillasyster till höger. Tjippsnipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0