+2

Jahaja... här sitter jag och håller på att somna. Återigen.

Det blir lite mer än vad som var planerat igår.
Jag och Alex hade med oss EN flaska rött för att det var det enda vi skulle dricka.
HAH, bullshit. (ja, som ni märker så går min vita månad GANSKA bra... not)
Det bjöds på mer vin och tjofadderittan lambo!

Jag har sovit i flera omgångar idag. Fått ligga i flera omgångar (hehe..) och sådär.
Jag mår pyton!

Förresten, igår när jag skulle dricka det vita vinet så mådde jag illa av det för första gången i mitt liv.
Jag ville kräkas rakt ut. Men fortsatte ändå. hej och hå! Josefine, du kanske skulle lyssna på din kropp kanske.
Samma idag, när jag vaknade första gången vid 10-tiden så ville jag kräkas. Blähä.

Så nä, nu borde väl ändå kroppen fatta att jag INTE ska dricka alkoholdrycker. OKEJ!?

Egentligen skulle både jag och Alex iväg till Carina idag som fyller 26.
Men karlsloken fick åka iväg själv. Jag kan knappt hålla upp ögonen och jag känner mig helt DÖD.
Och ja, det blev ju absolut inget IKEA eller JYSK idag heller. Bah.
Så imorgon... om nu min man INTE tänker dricka som han sa, haha.. så åker vi dit imorgon.
EN SÄNG och en ståendes klädstång behövs. Till mig. Eller fan det heter. Ni vet vad jag menar säkert!

Åhåååå ja ja... ont i ryggen har jag fortfarande och fryser gör jag.
Bah, ska nog krypa ner i sängen nu (som jag hatar) och sätta på en film och somna
sen kan min man komma hem och pussa på mig hejvilt tycker jag!

Besos amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0