ahmen hallå?

Ställde klockan på 07:00 imorse så att jag skulle kunna ringa in och sjuka mig från jobbet idag.
Gick det? Nope! Testade typ femioelva gånger och kom direkt till telefonsvararen. Hade ni stängt av telefonen era tokar? Eller ringde telefonen heeeeeela tiiiin? Jag ba undrar! Anyhow, jag kommer imorgon.

Har försökt boka en tid till gyn idag också men det går ju inte speciellt bra då dom vara har telefonsvarare och inte alls just den knapp-tryckningen jag behöver. Ingenting om en gynekologiskundersökning.
Och mitt cellprov är det bara att komma och ta på drop-in på onsdagar eller måndagar så det var ju inget tjaffs.
MEN ÄNDÅ! Jag måste kolla upp om musen och magen hänger ihop nu eller om det bara var en släng magsjuka.
Men orka det. ORKA VARA SJUK! Speciellt med illamående.
Och till er som tror och undrar om jag är gravid, så är jag inte det. Faktiskt.
Det kan ju låta så eftersom att jag är kissnödig all the time och spyr och mår illa lite hipp-som-happ.

Men naj, jag är tyvärr inte det.
Så därför behöver jag checka upp detta!
Något är det ju.

Asså okej, jobbar på förskola där det just nu faktiskt går magsjuka så det skulle ju inte vara hela världen.
Men ändå, man vill ju ha koll på maskineriet hos fittdoktorn också! (Ursäkta mitt språk.. jag ba är sån!)

Anyhow! Imorse var jag sjukt sugen på juice och SJÄLVKLART har min karl druckit upp allting.
Får skaffa mig en egen kyl tror jag. MED LÅS. Jävla tjyv!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad mycket du är hemma från jobbet. Och plus det sen du hemma med din pojkvän..

2011-04-11 @ 15:25:57
Postat av: juicy

Okej? Mycket? Jobbar du på förskola eller?

Du kanske vill gå och jobba när du spyr? :)

Du är anonym så vet inte vem du är. Men du kanske gillar att spy på jobbet.



Tack för mig.

och för att göra det klart så har jag varit hemma 4 dagar på två månader pga av kräkningar och det är smittsamt. BARA SÅ DU VET! heeejdåååååå anonym.

2011-04-11 @ 16:01:16
Postat av: juicy

och bor man med sin pojkvän så är et väl inte SÅ konstigt att han är hemma när jag är hemma.



Herregud.

2011-04-11 @ 16:02:17
Postat av: Gurkan

Jävla åsna. hemma från jobbet hela tiden, du driver med mig. man måste jobba fan, helt ärligt.



Jävla kebab. jag blir så förbannad



2011-04-11 @ 16:25:06
Postat av: juicy

det e lugnt, jag jobbar med kebab.

jävla fifan

2011-04-11 @ 17:31:36
Postat av: Gurkan

hihi :D

2011-04-11 @ 17:37:18
Postat av: Anonym

Hej hopp det är den elaka anonym igen. Tycker att jag har läst att du verkar sjuk ofta men 4 dagar på 2 månader är ju inte direkt ofta så sorry för den anklagande kommentaren. Helt fel från min sida

2011-04-11 @ 18:44:57
Postat av: juicy

svar till anonym; nemas problemas! jag känner mig bara grymt påhoppad när jag får såna kommentarer. Men då vet jag.

2011-04-11 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0