ajjamensan!

hahah fan vad lamt detta känns. Först börjar man 9:30 och Nu har jag rast.
yey, jobbig dag detta! Och självklart hade jag rätt. "Josse, kan du stanna till 16:00 idag?" Och fan vad jag hatar att tacka nej. Men så här är det ju alltid när jag ska sluta tidigt eller har något planerat.
Inte för att det är mina kära kollegors fel, absolut inte.

Jag menar bara att tajmingen är fanimej O-spikad!

Nåja, försöker få tag på mitt faderskap via luren men det går ju inte då fanskapet gått på lurre.
Varför kan inte dom också ha TELEFONSVARARE!? Jajajaj..

Hittade godis hemma hos pappa som jag tagit med mig till jobbet.
Jag ANTOG att det var MITT.. så nu bjuder jag hela huset!

Fan så gött. Sen kan man rensa rören ordentligt.
Jahaja, undrar vad det blir för trevlig mat idag.
Glömde förövrigt berätta vad det blev förra fredagen på jobbet som var så jävla vidrigt.
Man är ju inte kräsen men asså KYCKLING och DILLSÅS.
Assåååååå... jag trodde det var lax. Ni kan ju tänka er.

Anyhow! Skål!

Kommentarer
Postat av: Sylvia - BF 7maj

Haha men det var inte katterna som luktade, det var gödsel från åkern på andra sidan vägen ;) och det luktar ju typ kobajs, hönsbajs allt-annat-bajs förrutom kattbajs ;)



Intresserad av drömtydning. Jag har en bok någonstans. Men annars går det alldeles utmärkt att googla, finns "drömtydarsidor" :)



http://sjundesinnet.se/dreams.htm <-- där står det lite under "G Gravid". :)



"If physically pregnant, then it most often refers to this, and the fears, hopes, attitudes, desires, ideas and physical condition regarding it. It can also symbolise the development of some new approach to life, new outlet of expression, or new faculty. If you are pregnant, don"t be too worried by anxiety dreams about the baby. Virtually all women have them. Only get worried if they persist. A scan can quickly see if you are anxious or intuitive."



Såååå! :)

2011-04-12 @ 11:50:52
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: juicy

taaaaaaaaaaaaaaack! :D hahaha

jag försökte googla men hittade fan inget braa..

Du var duktigare ;)

2011-04-12 @ 13:38:41
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0