jag ber om ursäkt

I förväg. På grund av mitt utseende.

Idag var jag som sagt hos farbror blå i Solletuna och fixade mitt pass. Finally.
Som vanligt tyckte jag det var LIKA ROLIGT att fotograferas när ALLA ser på. Hahah..
ja, alltså först fick jag ta två bilder. Jag skrattade, pappa skrattade och polis-damen skrattade.
Jag såg så jävla förbannad ut. Så här gick det till.

Polis: titta rakt in i kameran och se helt naturlig ut, utan att le
Jag gör det.
Jag: men hahahahaha... jag ser ju asförbannad ut!
Pappa: ja, men du ser ut sådär!
Jag: men lägg av så där kan jag ju inte se ut...
Polisen: hahaha.. du kan få ta igen om du vill!
Pappa: neeej, men det där ser ok ut!
Jag: neeee, jag vill göra igen
Pappa: hahahah, kolla ditt vänstra ögonbryn.. jävla attitydstjej!
Polisen: hahahahahahahaha


Men asså förstår ni mig? Alla frågar mig JÄMT om jag är sur, när jag är avslappnad eller bara tänker.
Ni ska få se resultatet senare.

/ asförbannad blatte-tjej!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jaaaa! Då kan vi gå på gåke i sommar :D

2011-04-13 @ 08:30:01
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

Heeell yes! ;)

2011-04-13 @ 11:48:49
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0