nu var det dags igen!

Sol sol sol, underbara sol! Jag är så jävla lycklig just nu så det är helt sjukt
Jobbade till 17 idag, istället för 16:30. Kristina blev helt ensam med lite för mycket barn och en annan kissolycka som hände i samma veva som jag faktiskt skulle byggnaden. Men icke då!
Jag stannade och fixade iordning allting så att K kunde hålla koll på dem andra.

Efter det kom jag hem, bytte snabbt om och kopplade Tjorvas och gick på en 40 minuters promenad i skogen.
Det var ju inte en timme. Men iallafall. Sjukt skönt var det, lite svettigt och vatten borde jag tatt med mig då jag har världens huvudvärk nu. Ajabaja! Men nu vet jag det till next time. Devillsäga TOMORROW!

Känner mig faktiskt duktig som peppar mig själv så här.
EXAKT vid den här tiden förra året så började jag gå ner i vikt också.
Med som sagt, endast ändrad kost och promenader. Sååå, på't igen ba!

Jag är taggad!

Den här påskhelgen är ganska busy må jag säga.
Fredag - På dagen blir det ev. dejt med Pingu i V-by. Senare Påskferre hos Dani!
Lördag - Sängköp med min loverboy och sedan påskmiddag hos min madre!
Söndag - ?
Måndag - Ev. Mys med Pattan innan hon ska jobba, sen ska jag göra mitt förbannade cellprov!



Ja, jaaaa... anyhow!



HOL Y   SHI T!


Kommentarer
Postat av: Anne

Söndag - leka med Anne! (?)

2011-04-22 @ 13:04:11
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0