on SUN-day

Jag har klarat mig från att ha varit bakis den här helgen. Good for me!
Det har varit en lugn och skön helg men ändå gjort massa saker.
I Fredags åkte jag och Alex in till stan och mötte upp tjejerna. Ja, han fick vara ensam kille.
Drack 2 glas vin, sen gick vi vidare till Olsson's skor där jag tog en drink sen åkte vi hem.
Igår Lördag så var det bara kliva upp för att åka till Kista och möta upp min lilla Annie!
Fina, fina du. Vi gick runt och kikade i affärerna. Jag hittade lite fina grejer!

En sån där baseballjacka hittade jag för 149:- på Cubus, KAP!
Där jag också köpte ett tischa för 79:- "Hol-e-y  shi-r-t!"
Ett svart, skönt, slappt linne med knappar framtill på Bik bok.
Ett svart linne med tryck från New Yorker.
Ja, det var väl det. Och hårnålar då.

Sen blev jag bjuden på thaimat, mmmm.. trerätters, mmmmm.
Dr vi satt och diskuterade livet i några timmar. Blev en fika också.
Men sen höll i på kräkas efter morotskakan. Jisses!

Har inte sovit FÖR bra inatt. Vet inte varför..
Fick i mig 2 ägg och lite gröt med jordgubbar och solrosfrön till frulle!
Det satt som ett smäck!

Kollar runt på säng just nu. Imorgon ska jag och Alex köpa en säng.
För en vacker dag nu kommer vi nog mörda varandra om vi ska fortsätta sova i denna sönder.... sovna säng.

Anyyyhoooow! Imorgon är det Måndag igen och jobb väntar. Skulle behöva helg en vecka till känner jag.
Men men, Snart så blir det Ungern och jag längtar ihjäl mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0