rackarns!

Men vadfan... jag kanske åkte hemifrån lite väl förtidigt för att lämna jycken hos faderskapet.
Börjar om en timme. Hade kunnat lägga mig ner ett slag, men gör jag det. Ja, då är frågan om jag ens kommer upp igen. Troligtvis INTE! Så jag skippar nog det för idag. Tisdag... hm.. jag har vilan idag. YES.

Rolig morgon. Först såg jag min syslöljd-lärare Ebba från låg/mellanstadiet på pendeltåget.
Jag hälsade inte. Tror knappast att hon hade känt igen mig. Hon hatade mig. Hon hatade alla mina syskon också. Så lika bra att bara knipa igen! På bussen träffar jag senare Lissan. WOHO! "Jag ser dig ;-)" och så började hon så där försiktigt titta sig omkring på bussen. hehehhe.

När jag kliver av bussen i Sigtuna, så ska en annan jävel på.
En jävel som jag inte har mycket tycke för. Och det är ingen annan än hans eget fel.
Så det är INTE synd om honom. Jag stod och glodde på honom och väntade på att han skulle höja blicken och se mig, vilket han gjorde. Och vilket han skulle ångra. Blicken fort bort, och fort in i bussen.

Idiot.

Nåja, nu då? Asså, idag slutar jag 15:00. men något säger mig att jag kommer bli tillfrågad om att stanna till 16.30... jag har bara en föraning. Fast jag kan ej. För idag ska jag fanimej fixa pass!
Vi drar ju till Budapest i början av Maj! Käääääääääääääärleks-semester. Mys, mys.

Ååååå gud vad trött jag är! Nu kan knappt ögonlocken hålla sig uppe länge till.
Zuuuuuuup.


såhär ser jag ut nu.. idag. Men ja, jag orkade inte klä av mig ytterkläderna när jag klev in.





Påsarna under ögonen får stå för hur jävla trött jag är.

Tjenis, penis!

Kommentarer
Postat av: Alex

min snygging! :)

2011-04-12 @ 09:19:56
Postat av: juicy

puss påre! :)

2011-04-12 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0