så typiskt

Fortfarande är det lika roande när jag får kommentarer åt det "negativa" hållet som alltid är från anonyma.
Snart sätter jag lösenord på bloggen för ni är ju helt pantade i huvudet. På riktigt. :)

Jag hatar att vara sjuk så den som tror att jag går hemma för att jag tycker det är roligt och mysigt och inte behöver pengar kan ju isånnafall FRÅGA mig om så är fallet. Men nu behöver ni inte det. Jag svarar på era frågor direkt.
Slipper ni anonyma bara anta saker.

Jag går till jobbet även fast jag har varit förkyld OCH haft feber (fråga mina kollegor själva...)
men man FÅR INTE gå om man kräkts. Så nu vet ni det. En gång för alla.

Hejdå. Nu är jag sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0