så var det dags igen

Det känns som Söndag idag fast det faktiskt är Måndag... trott eller ej asså!
Jag hade längtat HELA dagen tills ikväll då 'En unge i minuten' skulle börja.
Men NÄHÄ! Det är Körslagsbajsfinalen. Vem fan brydde sig? Inte jag!
Jag vill se kvinnor föda små blodiga och kletiga gullefjunisar.

AJA! Får väl duscha istället då.

Nu börjar sovrummet faktiskt se hyffsat ut. Men någon tapetsering har det inte blivit.
Känns liiite onödigt när man inte ska bo här för evigt.
Nu ser sovrummet vuxet och mysigt ut! ME LIKE.

Det blev dessutom TACOS till middag idag, ja hör och häpna. VI åt det!
Det gör vi ju aaaaaaaldrig. Hahaha.. herregud. Måste börja experimentera i köket lite mer tror jag.
Jag som faktiskt KAN om jag nu vill.

Imorgon är det dags för jobb igen. Men jobbar bara 4 dagar den här veckan, sen nästa vecka är jag ledig och då åker jag och Alexandros till UNGEEEEEEEEEERN! Herreguuuud.. har inte riktigt smällt än.
Känns som en evighet dit! Vadfan ska jag packa? Abo.

Känns som att jag haft träningsvärk i min mage i 2 dagar nu. Skumt.. jag som inte ens rört på mig knappt.
eheheh. Anyyhoooow..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Bild på sovrummet får ni senare, OKKE!?

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: sandee Pistol

JAG SÅG DET :(((

Va fan handlar det om egentligen? ;(

2011-04-26 @ 06:00:03
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe tack tack :)

2011-04-26 @ 08:50:49
URL: http://lindaheiwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0