anyhow

Jag kan tala om för er som läste min blogg förra året (sommaren) att min tå/fot-jävels problem är back in buisness!
JAG HATAR DET! Jag kan inte gå på foten. Jag kan inte promenera. Jag kan fan inte göra någonting.
Jag vill bara ligga ner i sängen och bara va. Men kan jag det? NEJ!
Jag har en hund som behöver bajsa och kissa, fast jag egentligen tycker att hon kan hålla sig tills min fot blir bättre.
Mötte en äldre herre idag när jag var ute och... spatserade. Han hade kryckor och gick lika muppigt som mig själv.
MEN HAN VAR JU GAMMAL!!! Jag hade lust att gråta. Som jag alltid har, men inte gör för jag blev irri.
Så är det med det! Men detta år så skiter jag i värktabletter. Går väl över someday, somehow.
Saknar min karl också! Blä. Han jobbar, sen ska han iväg och träna MMA. BLÄ!
Jag då? Jag kan inte göra ett skit. Orkar inte ens dammsuga.
Fyfan för fläsk.
Ska kolla lite lägenheter... det kan väl fan inte vara så jävla ansträngande iallafall.

Kommentarer
Postat av: freewdy

haha sumofoten

2011-08-31 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0