HAHA

HEJ!
Vad duktig jag har varit på att blogga på senaste tiden. Inte direkt va.
Jag har verkligen inte haft lust. Eller ork, eller så. Lite boooooring.
Jag har knappt suttit vid datorn alls. Nu myser jag ju med min iphone 4 hela dagarna så vadfan ska jag egentligen med en SVINDYR dator till egentligen?! Som förövrigt ska betalas klart nästa månad. Den sved må jag säga.

Nu fastnade jag upp igen...

Jag firar Fredag med ett stort glas vin.
Jag sov 3 timmar igår natt. Illa, mycket illa.
Och idag så fort jag klev av bussen så gick jag raka vägen till systemet och köpte mig en baginbox.
Aaaaaaaaaaahhhh... det var det, och det var det.
Nä, men seriöst... jag försöker igen. HUR MÅR NI!? SAKNAT MIG!? Ja, Linda vet jag att hon saknat mig.
Men ni andra raa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0