hej mina vänner

Ojoj, ni skulle bara veta hur mycket jag har/ska jobba. Ptja! Ni vill nog inte veta.
Eller jo, mycket. Är ledig 4 dagar på 3 veckor. Jobbar 3 helger i rad. Helg = fre, lör, sön.
Men men, vad gör man inte!? Jag är lite som indredningen.

Vad mer? Den 30e (Augusti alltså..)ska jag opereras. Jag hade tydligen kraftigare cellförändringar än vad dom trodde. Så jag fick en "akuttid". Så kl 13.00 ska dom skära i mig och min karl följer med. Thank god.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Det var någon virusinfektion också. Mer har jag inte fått veta faktiskt.
Jag fick veta för lite mer än 1 vecka sedan, men jag har jobbat så mycket att jag inte ens tänkt på't.
Men idag kom det över mig. Oj, idag har jag varit ledsen. Länge sen jag var så här ledsen.
Jag vet att ni tänker "det kommer bli bra". Spelar ingen roll. Jag mår förjävligt ändå.
Jag kan inte sätta ord på det... eller jo, misslyckad. Misslyckad kvinna.
Annorlunda äggstockar, cellförändringar... ja, you name it!
Men nu blickar vi framåt.
Nästa vecka ska jag ringa och kolla hur det är med platser i skolan till vår-terminen.
Yepp, you heard me. Jag ska plugga. Någongång MÅSTE man väl skaffa sig en utbildning. Tydligen.
Hur mår ni då?
Sen så döps världens bästa Max i helgen också. Jag kommer inte kunna medverka och det gör ONT i mig på riktigt. Världens finaste Maxi! Åh. Linda och Marcus, jag hoppas dopet blir helt uuunderbart och precis som ni vill ha det! Jag vill ha ett eget dop för honom sen. Jag är med er lite spirituellt på Lördag.
Så ni andra behöver inte sitta och snacka och tycka att det är konstigt att jag inte kommer på dopet. JAG VILL. Men jag KAN INTE. Får/fick inte ledigt från jobbet. Och så är det bara! Kan tyvärr inte "sjukanmäla" mig heller då jag behöver pengarna. Ba så ni vet!
2day!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

nej va jobbigt! men du klarar det, för fan du är ingen misslyckad kvinna, du är STARK. nog tur att man har en stadig pojkvän i dessa situationer.



tänker på dig!

2011-08-19 @ 06:40:39
URL: http://syliam.blogg.se/mama
Postat av: Angelica

Skönt att de upptäckte det, så att du kan bli av med det i alla fall! :) Lycka till på operationen, jag ska tänka på dig den 30:e :) Krya-på-dig-kram!

2011-08-22 @ 10:33:32
URL: http://septemberpyr.blogg.se/
Postat av: Max mamma

Du var med oss i lördags i kyrkan när jag satte mig på psalmböckerna och utbrast "jävlar"! Jag kunde höra dig flabba där bak. Puss! Vi har ett eget dop. Imorn?

2011-08-22 @ 15:19:52
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0