hemska tisdag

När jag vaknade idag hade jag precis lika ont i min fot som jag haft alla andra dagar. Om inte ännu ondare.
Jag lovar härmed min kropp att när jag blir rik ska jag köpa mig ett par RIKTIGA skor som är som gjorda för mina fötter så att dom inte känner sig så brutalt misshandlade som dom gör idag. Tyvärr.
*jagkanintegåpåfötterna* eller ja, okej... den ena foten går an. Men min högra invalido är det synd om.
Inte nog med det så har jag varit på Danderyd's idag. Thank god att Alex följde med!
Även fast han fick sitta kvar i väntrummet. Asså tack för att du är som du är och BRYR dig om mig! ♥
Det här var kanske det värsta jag varit med om. For real.
Inte nog med att själva grävandet mellan mina ben var sjukt obehagligt, allting gjorde ont.
Den där mackapären som dom kör in för att tänja och ge dom sikt kördes upp i magen, den rann sörja ur mig, det knippsades och joxades och jag började gråta för att det var så jäääävla hemskt. Min käre läkare var dock världens snällaste och sa att jag var jätteduktig. Precis så där som när man är barn och går till doktorn.
Men jag kunde inte sluta gråta, sen ville jag typ gråta för att jag tyckte så jävla synd om mig själv. Men jag höll igen.
Nu efteråt är jag lm och det är fortfarande en konstig känsla. Obehag.
Jag vill aldrig mer göra om detta. Det blev som sagt ingen OP idag.
Jag måste vänta ytterligare FYRA-TILL-FEM (dra åt helvete.) veckor IGEN för att veta om det blir en OP. Vilket det antagligen blir. Seriöst, hela det här året har känts som att jag bara väntar och väntar och väntar på svar.
Från alla möjliga håll.
Och ja, om ni inte förstod inlägget nedan så är det faktiskt bestämt att vi ska adoptera oss två små, underbara kattpojkar. Vi var ute i Tungelsta igår hos Janet. En av dom skönaste och trevligaste människor jag träffat.
Där fanns 3 vuxna katter. En pappa och två mammor och TRETTON kattungar. Vi hade lite svårt, även om vi "bara" hade att välja mellan 3 stycken så var det inte enkelt. Fast jag som redan hade bestämt mig för lääänge sen att, skaffar jag katt igen så ska jag ha en HANE och han ska vara orange och långhårig. Precis vad jag fick nu. Och världens gulligaste! Alex å andra sidan fick upp ögonen för en annan liten krabbat också. Vilket han hade fått innan också. Men nu när vi kom hem så diskuterade vi lite fram och tillbaka. Vad spelar det för roll, en eller två.. samma sak. Bara det att DOM kanske mår bättre av att få vara tillsammans.
Det ska bli sjukt kul för mig som bara haft hondjur innan. Ja, om man bortser från hamstrarna i yngre år haha.
Men så blev det. Jag slog en pling till Janet idag och vi kom överrens om att vi tar båda två.
Och så är det! Och jag håller på att längta ihjäl mig till den 17e då vi ska få hämta hem våra sötnosar.
Ska bli så sjukt kul att få se hur Tjorven och Kitty reagerar. Kitty är ju iofs svärmors katt nu, men ändå.
Tjorven tror ju att hon är en katt och älskar katter så det ska bli kul och se hur dom leker med varandra!
Nu längtar jag bara tills vi kan flytta till större och boa in oss ordentligt och komma till ro med våran lilla familj! hehehe. Sen får vi se när storken kommer med en människovalp till oss. ;-) Det dröjer. Men ändå!
Efter att vi varit ute på landet igår så är vi helt bombis på att skaffa hus en vacker dag.
Så jävla vuxet! Men det är så vi vill ha det. Massa djur och barn och fetaste tomten! YEY!
Okej, det är väl mer jag som vill ha tusen djur. Men just nu nöjer vi oss väldigt bra med 1 hund och 2 katter, höhöh.
Som sagt, man ska aldrig visa mig hundvalpar och kattungar som behöver flytta! Jag tror ju att jag är moderjord eller något och kan rädda alla här i världen. Jag kan ju tyvärr inte det!
Anyhoooowwww... Nu blev det ett långt inlägg.
Nu ska jag slå på film och bara va tills min man kommer hem igen.
Ciao!







Hahah, lilla SKELgrisen! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

MEEEEEEN GUUUUD så söta kattungar! Jag vill också haaaaa!! <3



Vad har hänt? Varför är doktorn elak mot dig?? :(



Jag har inte läst NÅGRA bloggar at all, kanske är dåligt uppdaterad? :(

2011-08-31 @ 09:15:57
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0