jaaa det é böööögarnas fel

Och pretty please, ta inte detta fel. Det är så himla kul bara man tänker efter.

Härlig helg måste jag säga.
Fredagen hängde jag bara med min man. Sen somnade vi astidigt.
Lördag; PRIIIIIIIIIIIIIIIIIDE! Jag var så jävla taggad. Hade ju gärna piffat till mig lite mer än vad jag gjorde. Men det hade man ju inte tid med. Så det blev som det blev!
När vi kom in till stan var det sol, efter ett tag började det SPÖREGNA. Men vad gjorde det!?
FÖÖÖÖR VIIII SKA DAAAANSA I NEON! Jag försökte filma så mycket som möjligt.
Jag väntade och längtade efter läderbögarna och QX-flaket.
Jag som trodde att jag fick med världens bästa film med läderbögarna då jag går LOCO och visslar och ja, är lite galen. Jag vet inte varför... tänder jag på dom!? Eller? Va!

MEN! Men telefon STENDOG. Asså jag fick verkligen inte igång den och blev jätteledsen.
Jävla iPhånis asså.

Efter hela paraden (som vi sprang in i och gick med en bit) så blev jag så jävla taggad på en galen utekväll.
Och så blev det. Efter lite middag på Wokhouse bestämde vi oss för lite förfest och sedan FAB-fest.
Ja, tills vi skulle betala maten och jag upptäckte att mitt kort var lämnat hemma. JAG DOG.
Vi var tvugna att åka hem till betongen för att hämta det. Ja, efter en dunk vin och nyplockade ärtor.

Alex stannade hemma. Jag, Mandis och Adis (Adam....) åkte in till stan igen. ELLER JA, så klart vi mötte upp min babygurl Heidi innan också. Vid grillen i betongen. Sen for vi in. Åkte fel. Satte oss på Carmen för lite öl och sedan vidare till Kolingsborg och GARAGE. Asså I LOOOOOOOOOOOOOOOOVEEEE!! Jag saknar verkligen Kolingsborg. Jag och Heidz bodde där en gång i tiden. Vi var alltid där. Jag vill typ ALLTID vara där!

Men nu blir det inte så.

Kanske ibland....

Adis blev fullast av oss. Men Paradise-Cimon Lundberg var nog den fullaste på hela stället.
och jag ba: "det e han det e han det e han!!!!"

Man såg ju många famous-faces i stan igår.. hahah, Idol-Danny, Babbsan, Jonas Gardell, hmmm? Någon mer vare minsann.... Låt mig tänka en stund ba.

Anyhow back to the fun part!

Kvällen var oslagbar. Tills Adis blev så full att vi bestämde oss för att åka hem.
Eller ja, Mandis bestämde det. Killarna var som iglar på Adam, hahahah.

Nåja. Det var roligt.

Idag är jag FATTIG med dödsångest. Panikångest. Jobbångest. Ja, ni vet allt det där.
Imorgon jobbar jag 07-21... yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. LÄNGTAR.



- Älskar diiiiig!
- Asså, ååhnäääeee
(SKÄMTAA!!!)





LYCKLIG DANSTJEJ!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅH, jag hänger med diiig nästa år! Jag vill också gå på pride och vara galen med en massa läderbögar!!!

2011-08-08 @ 14:45:20
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0