Hej och hå i det blå

Jävla massa efterfrågningar på bloggandet! Jag har nästan glömt bort att jag ens hade en. Förlåt. Men om jag säger så här; asajobbigt att blogga från telefonen!! Vårat internet funkar fan inte. Vi fattar ingenting, inte bredbandsbolaget heller!

Imorgon är det julbord med jobbet. Feeett gott. Kommer dessutom få en saftig lön också som man ba hejdå hejdå till lägenheten och julklappar och sånt. Man ba kuuuul. Och skatten!!!! Orka betala skatt egentligen. Egentligen asså.

Jahaja.. Hur mår ni? Några som blivit gravida? Några som fått barn?! Någon som köper djur lika ofta som mig?!

Mina älskade vänner Carro & Johan har iaf fått barn. En liten, asgullig son som heter Alvin! Längtar tills jag får bevismysa. Mys mys! <3

Ok vi hörs när vi hörs och görs...

Btw, bebisbilden är på MIG.
Love My knubbis-skinn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0