R.i.p tappen

Känner mig halv just nu.
Idag, torsdag då, är det tre veckor sedan jag fick en bit av livmodertappen bortopererad. Och jag har varken vågat eller FÅTT "känna" efter först nu.

Jag är vettskrämd.

Jag var ba tvungen och nu är jag i chock. Något jag alltid haft är liksom för alltid borta. Från min kropp. Jag känner mig inte som mig själv just nu. Jag måste vänja mig. Det här är ju sjukt. Inte visste jag att jag skulle bli så här, och jag trodde det var en pyyyytepytteliten bit som skulle OP bort. Å NÄÄÄ!!

Halva min jävla tapp är borttagen!!!

Jag måste hitta mig själv igen.
Jag är i chock. En del av mig är borta. För alltid.

Whyyy god Whyyyyyyy?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0