Vafan rå

Asså inte nog med att det typ snöblaskregnar förjävligt och mina stackars fötter simmar runt i skorna så gick jag upp kl SJU (efter att ha sovit i typ noll timmar som vanligt) så svarar inte min brukare bär jag ringer och jag skulle vara där kl 9. Klockan är 10 nu och hans telefon är avstängd! Åhåååå.

Måste seriöst uppsöka en läkare snart och be om sömnpiller. Det här funkar inte. Ni vet när man är astrött, lägger sig i tid, men ändå inte kan somna för man ligger bara och rullar runt och tänker på allt mellan himmel och jord! And its killing me!!!

Sover 4-5h intervaller varje kväll.
Inte konstigt att jag snyter blod från näsan varje dag. Sen jobbar jag oftast 10/12/14h pass. Haha. Detta är upplagt för en hjärtinfarkt.

Ne okej.. Den här veckan har jag bara jobbat 5-6/h pass på jobbet. Ja, tills idag asså. Lör-sön-mån jobbar jag 9-22.

Skål då.

Nu ska jag till kontoret och ruttna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0