aj aj aj aj buff

Jag vill radera den här Måndagen NU!
För det första så vaknade jag och såg att min karl inte låg i sängen.
Öppnade sovrumsdörren och såg att han låg på soffan.
Jag VET inte eftersom att jag inte frågade men jag tror det kan ha varit något med att jag snarkat.
MEN JAG VET INTE! Men jag antar det. För jag hade lite ont i halsen när jag vaknade. Stackars.... mig.

Inte nog med det så kommer jag inte ens med den bussen jag ska åka med och fryser ihjäl. kl 6 på morgonen.
Huttrar och står och sover. Det är en farlig kombo. Sen kommer det iallafall en buss och jag meddelar Lissan att jag blir lite sen. Kommer till Sollentuna och bara väntar på att tåget ska vara försenat det med. Men den gick som den skulle. Slumrar till på tåget och tågresan känns som 5 minuter. Vilket är ganska positivt!
Kommer lagom till stationen och får vänta 15 min på bussen. Tror jag ja.
Efter att jag suttit 15 min i vänthallen går jag till hållplatsen och väntar ytterligare 15 minuter. Ingen buss.

Går in och sätter mig i vänthallen igen och ser sen att bussen kommer 08.08 istället för 07.32

JAG FRÖS IGEN!

Tillslut kommer bussjäveln och jag tränger mig före några barn som trängdes framför mig.
Så får man ju egentligen inte göra. Men det kände jag att jag sket i. Jag kände inte mina fötter och mina knän kändes som att dom skulle sprängas. Jääääla fifan!

Kommer fram till jobbet 08.30 ungefär. Då började jag egentligen 07.30. JAG HATAR ATT KOMMA FÖRSENT!
Frukost fick jag iallafall. Trodde att jag skulle bli piggare... ja, tjena. Det blev jag ju. Inte.

Anyhow.. idag när Thessan kommer och ska hämta sin kiddo så ska vi testa ut hår också.
Ja, jag ska ju köpa mig långt hår. Jag måste. Jag vill bli snygg igen. TRÖTT på mitt hår!
Sååååå det ser jag framemot idag ja. Men det är väl det enda. Idag blir det att gå i säng tidigt.

Ibland glömmer man bort hur bra man har det egentligen och tar åt sig av småsaker som är nonsen.
Jag måste komma bort från det och påminna mig själv att jag har världens bästa omkring mig.
Men det är en process. Det tar ju sin lilla tid, men det går. Det ska gå.
Jag har ju faktiskt världens bästa kille. Jag har ju faktiskt det. Dumma Josefine, DUMMA tankar.

Förlåt.

Så, nu tar vi nya tag. Nya vecka, nya möjligheter.

Jag vill ha sol och VÄRME nu. Snälla... det är på tiden.


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag lider med honom! hahaha

2011-02-21 @ 11:35:24
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

vad dum du är hahaha!

2011-02-21 @ 17:08:41
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anne

Nej, jag är empatisk!

2011-02-21 @ 23:25:34
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0