"ett sånt där eh-textmeddelande, varsugud"

Idag är jag trött. Som vanligt. Även fast jag började 09.30 och det kommer jag fortsätta med.
Inte för att vara gnällig, men det är nästan jobbigare att börja så sent än tidigt, haha.
Och SEN - jag får ingen frulle. BÖL på det!

Anyhow! Jag mår bra idag. Jag känner mig så pigg och så jävla snygg.
Tänk vad lite ytlig förändring kan göra egentligen. Jag förstår människor som är fula dygnet runt nu.
Jag menar, varför dom är så jävla bittra hela tiden. Inte föt att vara sån. Men ni förstår.

Under 1h har jag nog fått mer komplimanger än vad jag fått under hela året. Näe, skämtåsido!
Men det är en otrolig ego-boost ska jag tala om för er. Det här ska jag leva gott på den här veckan!
Fan vad jag trivs i min Kleopatra-lugg.

När jag gick in till Pluttarna idag så kollade dom på mig och log med världens största smile.
Lilla M spärrade upp ögonen som att hon blev helt chockad sen började hon le, sen gav hon mig världens suspekta blick. Som "öööhm, vem är du nu då?" Sen gick jag förbi matsalen och hejade på Pysslingarna.
Då säger J: "meh... du ser ut som en annan tjej!"

Jag ser tydligen lite snällare ut i lugg. Bad girl gone good eller nåt. Höhöhöhö..

Slutar 15.00 idag. HA! Hur skönt är inte det då? Men vadfan ska jag göra hela dagen?
Blähä! Förslag anyone?

Men nu ska jag in och byta av Kristina som ligger inne på vilan.

Later göllisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0