"give them a pie in the puss!"

You're the one that I want, uh uh uuuh uuuh HONEY the one that I want... Sitter inte alls och kollar på Grease.

Och för att vara helt ärlig så är jag ganska nyvaken. Igen. Var ju uppe hyffsad tid ändå (09.30) idag, var ute och tog en promme med Tjorvis, in och käkade frukost. Hängde lite här. Sandra ringde, sen somnade jag igen.
Och ja, vaknade för 30 min sen igen. Eh. Inte alls trött eller så. Och jag svettas inte alls. HELA TIDEN!
Inte att jag är varm och febrig. Jag bara svettas. Jättemysigt verkligen!

Jag försöker finna motivationen till att åka iväg och klippa min farfar idag också.
Den finns inte där. Jag försökte få pappa att klippa honom istället "nääädu, farfar vill att DU ska klippa honom!"
Arghhhh.

Jahapp, det var den mest oproduktiva söndagen. Tjänna, tjänna!

Hey stud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0