hemma bra, borta bäst

Middagen blev väldigt lyckad igår! Dock så var dom flesta av oss jävligt sletna så det var ju inte partaj direkt.
Men god mat, bra sällskap och god efterrätt! Frida, din morotskaka. HEAVEN! Lär mig. Glöm ej.

Fick även ett samtal av Jenny igår om att Linda och Mackan äntligen fått sin bebis! ÄNTLIGEN!
Och det blev en liten pojke. Som jag trott hela tiden. Man är väl grym! GRATTIS TILL ER! DUKTIGA NI!

Anyhow så tog jag och Alex vårat pickelipack och åkte hemåt vid 23-tiden igår kväll.
SVINKALLT ute och man ville avlida ett slag. Vi kom hem iallafall. Aströtta, slog på pilotavsnittet av Big bang theory... det var ju.. speciellt. Jävligt WIERD... Sheldon Cooper hade haft SEX med en tjej!
Det stämde inte riktigt. Sen slog vi på Hitta Nemo. Men då somnade vi. Lika bra.

Idag tänker jag hänga i min mysiga morgonrock heeeeela dagen och kvällen. Inget annat.
Ska slänga in smutsen i tvättmaskinen också. Det är time for that! Vill helst slippa gå troslös på jobbet alltså.
Min man ligger och snarkar bakom mig. Han var lite väl trött idag.

Nu tänker jag iallafall slå på ytterligare en film. VAD är ju frågan! Jag återkommer om det.

Smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0