ibland vill man ba grina

Häromdagen stod jag i köket med den rosa morgonrocken, fettigt hår och en äckel-toffs rakt upp på skallen.
Alex går förbi mig. Sen börjar han gestikulera så där som han gör när han pratar.

Alex: Asså, ta inte det här fel nu och bli inte SUR!
Jag: .... VAD?
Alex: hahahah
Jag: ... MEN VAD?
Alex: När du har håret så där, så ser du ju faktiskt ut som Judit. Lite....



Jätte. Jätte. Jätte. JÄTTEROLIGT!




Man ba, ah schysst. Säger han som ser ut som Janne Långben men låter som Musse Pigg ibland.


Kommentarer
Postat av: Anne

Hahahaha high five! Till Alex alltså. I smyg.



puss

2011-02-15 @ 23:26:08
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha!!

2011-02-16 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0