igen: one love

Är det inte märkligt ändå? Märkligt att man måste gå igenom halva Sverige för att hitta sin drömkille.
Inte för att skryta alltså. Men det är ju nästan sanning. Nästan bara. Nej, okej. Inte riktigt. Lite. Not.

Det är klart att jag varit kär förut. Vad jag trott. Och kanske har varit. Litegrann. Eller mycket.
Jag vet inte. Eller jag har inte vetat först nu. Jag tror att det var det här Linda menade när hon sa till mig;
"Totte, när det verkligen är rätt så kommer du att märka det.. utan funderingar!"
Det är precis det jag gjort. Jag har fjärilar i magen hela tiden. Nog att jag är bekväm av mig med människor, men aldrig har jag kunnat vara mig själv till 110% i alla lägen. Inga genvägar, inga vita lögner.
Aldrig har jag fått så mycket "action" från en människa heller. Jag har alltid i mitt huvud klagat på att dom jag tyckt om alltid bara visar med ord vad dom tycker men sen skiter i att visa lite action.
Jag menar, "action speaks louder than words". Så har jag det inte nu. Jag har en kille som alltid talar om för mig hur fin jag, hur kär han är i mig osv osv. Men inte nog med det. Han VISAR det också. Hela tiden. Ja, förutom när han sover. Eller ne, tillome då. Att bli skedad, tätt-tätt och få ett litet ynkligt "hej!" och puss i nacken räcker långt.

Äntligen har jag träffat en människa som vill göra saker. Vill träffa min familj, vill träffa mina vänner. Vara delaktig och inte bara skiter i det. Mina föräldrar gillar honom sjukt mycket och tycker att han är bra för mig.
Hans mamma älskar mig med. Men det fattade vi väl alla långt innan.. hehehehehehhehe..

Jag är verkligen jättekär i den här människan. Så kär att ingenting spelar någon roll.
Jag kan och vill outa ut till hela världen att han är världens bästa!

Jag har aldrig känt mig så vacker och kvinnlig och bäst med någon som jag gör med dig, Alexander.

Jag kan ligga i timmar och bara titta på den där underbara människan som gör mitt liv så fint.
Som finns där i vått och torrt och som är engagerad i mig och mitt liv utan tvång. 

Jag säger det igen: Jag är jättejätteJÄTTEkär i dig Alexander. Tack för att du är perfekt för mig.


Sen att han är snygg som fan och knullar som en Gud är bara stora plus i kanten. Förlåt, men det är ju sant.

Kommentarer
Postat av: Karin och molly

Visst är det underbart?? Hitta sin bästa vän och älskare och känna sig hundra procent trygg?? Det förtjänar du!!! Kraaaasaaaam

2011-02-02 @ 12:50:29
Postat av: juicy

Det är heeeeeeelt underbart!

2011-02-02 @ 13:56:33
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0