"jag äe dädd"

Vilken produktiv jävla dag jag varit med om! WOW! Jag borde egentligen ha stupat i säng för flera timmar sen. Men så blev det ju INTE. Blir till att sova i helgen. Mm, yeah right!

Först jobbade jag 08.00-16.30 ... eller? hehehe! Sen så bussen snabbt som tusan ner till station, upp till Valsta hel till familjen Melin & Hartland där även Sandraplutt befann sig. Vi bokade kryssning den 1a april. VILKET SKÄMT!
Skämta... inte. Men det ska bli kul. Det är ju ändå med Curre, Sandy och Majken! Och mig själv naturligtvist. Ja, jag vet. Jag är inte så överförjust i svennebanan-kryssningar! Men cooome on. Med oss kan det inte bli annat än ASAKUL. Vi ska fira mina födelsedag då också.. så ja, dom som vill åka med den båten är ju välkomna. Inte för att jag själv ens vet vart eller med vilken båt. Jag bara betalar.... som vanligt.

Efter det så spelade vi sällskapsspel. Jag garvade halvt ihjäl mig. Sandra Kanninen alltså. Jag vet inte vad jag ska säga! Men jag älskar dig ändå.

Jag: äh äh äääääh. (så tänker jag högt) Italien.. modeller, jag tror det är huvudstaden.. jag vet inte.. men du måste veta!
Sandra: men... Moskva? eller?!
Jag & Carro: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAAHAHHAHA...
(kissade typ ner mig..)

och sen.

Jag: äh äh äääääääh... en annat ord för ett dött djur... man kan säga "å fyfan det luktar.... här!"?
Sandra: ahmen lägg av!! Död häst!?


och sen.

Sandra: asså jag tror att det är en skidåkare.. ah det är det...
Jag & Carro: ööööh... nej vet inte. Vem var det?
Sandra: Ola Salo!
Carro: Det är ju förfan sångaren i THE ARK!


och sen.

Sandra: men det här VET jag ju att det är en skidåkare på riktigt, hahahahaha.. eller? Carolina Klüft är väl det?


Det här måste vara det roligaste blogginlägget som själv läst på mycket länge. Måste lägga sidan som favorit själv faktiskt.

Efter allt skratt blev jag upplockad av familjen Ericsson & Hedlund och åkte hem till dom.
Där bjöds det på pannkakor (det går bra med bantningen eller så..) och massa babbel. Sen fick jag dammsuga väggen när Jonas borrade hål. Man måste ju hjälpa till liksom. Sen kom Nicole springandes och sa att hon var rädd för allting. Hahah.. stackars arma barn en sån mor hon har! Lär henne att vara rädd för allt, haha.
"Hon är tillome rädd för dammsugaren!" hahahahaha. Men nu låter det ju värre än vad det är. Jag tror bara Collan tycker att det är väldigt roligt att säga "Gosse* jag äe dädd!" och kolla med Bambi-ögon på mig. Fast stora blå.

Sen hade vi soffmys som vanligt. Collan somnade tvärt efter allt mummel. Sedan höll både jag och Pattan på att somna i soffan så då begav jag mig hemåt. Och nu måste jag verkligen, VERKLIGEN sova!
Imorgon ska jag jobba 07.30-16.00, sen kl 19.00 ska jag och Alex på middag hemma hos Mandis och Adam. Mys, mys. Så ja, jag behöver all sömn jag kan få! Jag som hade velat sova aaaaastidigt idag. Men det fick jag inte, och det gör faktiskt ingenting. Jag fick umgås med mina bra människor.

Men gokväll på er!
* Gosse= Josse

MEN GUD JAG HÖLL PÅ GLÖMMA.. jag fick en jättefin teckning idag på jobbet som jag ska sätta fast på väggen.
Hon som gjort den är alltså 5 år. Hon har gjort allt HELT ensam. Ärligt asså. Hur gulligt?



Framsida




"hej josan, fast du e ny så elskar jag deg ialafal önskar Linn"


GULLIGT!? :D

G
odnatt.

Kommentarer
Postat av: Anne

Men hallååå! Vad hände med att fira din födelsedag den 19:e mars? :P

2011-02-04 @ 12:20:05
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0