jag älskar mitt jobb x2

Jag kan inte överhuvutaget klaga på mitt jobb egentligen. Inte alls.
Man har alla skit-dagar då allt går åt helvete och så där. Men det är inte hela världen.

Jag har ett arbete jag älskar. Jag trivs som firren i vattnet. Jag har UNDERBARA kollegor (kolleger? alla skriver ju olika..) Jag menar. Det är SÅ skönt att man inte jobbar med gamla tanter som har en pinne uppkört i, ja ni vet vad. I "ringen". Jag älskar ju allt som inte är helt perfekt. Ingen av oss är i närheten av perfekta.
Fast nu kommer Lissan säga att hon är det. Så klart! Hehe.. Men helt ärligt. Jag har så sjukt roligt på mitt jobb så ni förstår inte. Det ÄR påfrestande också, men givande at the same time.

Så ni som tror att förskolan handlar om att sitta i massagestol, sova och äta ballerinakakor hela dagarna har ju heeeeeeeeeeeelt fel!

Åå, nu längtar jag redan till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0