lätt och lagom

Idag har jag inte haft den bästa dagen. Nej, det har jag icke.
Jag blir så trött, så TRÖTT på vissa människor. I min omgivning.
Jag hatar att bli tagen som att jag ingenting vet eller att jag inte KAN saker.

Man är inte en perfekt människa bara för att man har utbildning etc etc på vissa saker.
Jag är snäppet bättre än er.

Jag håller på att somna. Slutade för 5 minuter sen men är fortfarande kvar på jobbet.
Att springa hem och vara hemma 1h känns inte så jävla lockande när jag, om 1h ska vara tillbaka på plats igen.
Så jag har intagit personalrummet redan och tänkte somna in en stund.

Så kan ju ni komma in och väcka mig sen när ni känner för det.
Obs! Jag kan dreggla. Men det får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0