nu är det jul igen

Vad fan i helvete händer med vädret egentligen? Jag såg ju asfalten igår. Idag är det hej hej vinterland IGEN!
COME ON. Jävla vädergudar! Ni driver mig till vansinne och min kropp också.
Att ta en promenad med korven gick ju SÅDÄR va. Ett steg framåt, två steg bakåt. Tummen upp.
Inte nog med det så gick jag och tänkte 'ramla inte nu, ramla för helvete inte nu.. you can do it!' 1 sekund efter det så ramlar jag och tappar kopplet och korven hamnar i chock. Där ligger jag på ryggen och hör hur plogbilen kommer bakom mig, hej hej. När han åkte förbi log han lite. Jävla män.

Jag är nyduschad och känner mig som en ny människa iallafall. Det var ju ett plus dock att dra på sig pojkvännens strumpor som är knästrumpor på mig. Mys, mys.

Imorgon är det Fredag. Helgen är så välkommen SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0