"nusse"

Juste, idag inne på vilan så hade jag lite problem med att få T att somna. Eller problem.
Han tyckte att det var mycket roligare att hålla på pilla mig i ansiktet och skratta åt mig när han petade upp fingrarna i näsborrarna på mig. Sen höll jag på slumra till, då drog han i mitt hår och förskte frisera det över mitt ansikte och så började han skratta. Igen. Tillslut fick jag lägga filten som en liten puppa runt honom.

somnade han.

Så nu har jag rast och snart dags att dra mig tillbaka. Eller ja, 10 minuter.
Kanske skulle sitta fint med massagestolen lite till idag med. JA, det tror jag det minsann.
MEN INGA BALLERINAKAKOR ELLER PLOPP för mig inte! Kräks.

Vissa av ungarna kallar mig "Nusse" om ni inte riktigt förstod innebörden av rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0