one love.

När jag skulle logga in på blogg.se nyss och skulle skriva in min mail så skrev jag "mongo..." men kom sedan på att det inte alls är min mailadress. Så tokigt det kan bli va!

Vi backar till min sjuka natt istället. Okej?
Jag somnade strax innan 23 med sjukt illamående. I hela kroppen.
Tänkte att jag skulle sova bort det. Det brukar funka iallafall.
Men icke, det kändes som att jag hade sovit hela natten, fast ändå inte.
Jag går upp och måste kuta till toan. Ja, vad tror ni händer? Jag spyr.
Vadfan, jag har aldrig spytt så här ofta någonsin i mitt liv! Sick.

Och vet ni vad grejen är? Nu sitter jag här och mår inte ett dugg dåligt. Jävligt hungrig dock.

Kunde fan lika gärna ha jobbat. Juste, måste ringa dom snart också.
Men I PRAY att jag inte mår illa ikväll/natt. Usch, vidrigt.

Nog om det.

Shut up just shut up shut up just shut up shut up...

Nääähääää... nu då?


Kommentarer
Postat av: kiwso

preggo?

2011-02-03 @ 12:38:46
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: kiwso

preggo?

2011-02-03 @ 12:39:04
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0