gårdagens inlägg som försvann

Nu är jag äntligen hemma. Min hund blev överlycklig över att se mig. Typ det enda positiva med den här dagen.
Nu vill jag bara lägga mig och sova. Men kan inte. För nu fastnade jag framför "Livet på BB" och fick ännu mer ont mellan benen. Smart drag fröken Josie!

Och nu kom jag på att jag glömde häftet med 'Den nya läroplanen..' som jag måste läsa klart. Typ.. nu.
Inte för att jag fattar ett skit. Men det måste ju göras. Tydligen.

Suckmahblö vad ont i halsen jag har. Fryser ihjäl också. FAAAAA-AN vad jag bara klagar idag.
Kan inte någon ge mig en lavett över facet så är det helt okej! Ingen? Frivillig? Come on!

Och just nu vill jag slå ihjäl pojkvännen som visas på tv som blir arg på sin tjej för att hon inte skrivit under papper om att göra kejsarsnitt. Stackars, feta tjej. Och hon är fet. Hela hon. Inte gravid-fet bara. Utan, ja, ni vet.
JAG VILL SLÅ HONOM HÅRT NU! Fan vad han är taskig mot henne. Hade jag varit henne hade jag bett honom att dra åt helvete. Det är väl ändå HON som ska få klaga och skrika och må dåligt. Vilket hon säkert redan gör. Men att han gör det värre irriterar MIG. Jävla idiot-killar.

AH.. jag är fan irri på alla idag. Tur för er att ni slipper vara i min närhet idag.

Jag kan ju få önska att morgondagen blir en aning bättre. Önska kan man ju.

Jävla kuk.



Kommentarer
Postat av: kiw

jag hade kontrat med "FÖD BARN SJÄLV DÅ FÖR HELVETE" jävla pussy!

2011-02-10 @ 13:06:43
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: juicy

Ful som fan var han också...

2011-02-10 @ 17:08:41
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0