tru dat

Har varit på en ISKALL promenad. Asså, man brukar ju bli ganska varm när man tar sig en promenix men inte nu. Nej, nej nej.. man fryser fuckin' ihjäl. Och det är ju skönt. Not.
Halt och snöigt är det också och man blir ju inte direkt taggad på att gå långisar dagar/kvällar som denna.
MEN jobbigt att gnälla över det everyday nu. Det blir ju tydligen inte bättre.

Jag älskar ju mat. Vilket alla vet. Alla som känner mig detvillsäga! Men det finns dock vissa saker jag inte för mot min mun, t.ex:
Ärtsoppa
Bruna bönor
Fläsk
Kroppkakor..


Ja, det var väl typ det. Förut tillhörde Blodpudding den listan också. Men, jag tänkte (typ idag) att jag skulle bli vuxen och börja tycka om det. Tjeeeeeeeeeeena.. nu har jag skitont i magen och mår illa. Som vanligt. Det är inte det att jag tycker att blodpödding är ÄCKLIGT. Jag mår bara sjukt illa när jag äter det. Och ja, se där. Återigen. Så blodpudding får hoppa på listan igen. Jag åt alltså EN bit till middag. Nu blir det inget mer.
Jag bantar. Lite.
Serri.

Tänkte ta mig en tur på cykeln också. Ja, den som står stilla. Inomhus alltså. Skulle fanimej aldrig sätta mig på en cykel UTOMHUS nu nä. Näääää. Precis. Och ett bad. Ett bad behöver jag. Om jag inte somnar..

Kul att jag redan saknar min finfina man. Bu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0