viva

Hej hej bloggen!

Perfekt dag måste jag säga. Eller den har börjat perfekt iallafall.
Vi var uppe strax efter 9 (hör och häpna!). Käkade havregrynsgröt-frukost som baby gjorde iordning medans jag satt och chillade i hans gubb-morgonrock. Han hade snott min rosa, mysiga. Han passade perfa!
Åt lite gröt. Knylla lite. Gjorde oss iordning lite. Har varit på affären och handlat lite.
Idag blir det pannkisar till lunch! MUMS! Och jag ska dammsuga. Så idag får faktiskt Alex agera kocken. Cock...

JUSTE! Fick dessutom fotmassage idag. Fan vilken bra man man har. "du har så små söta tår" och så skrattar han.

Börjar bli hungrig nu. Men inte han. Nu ska vi kolla Spartacus.. eller vad det heter. Som vanligt får inte jag bestämma serie....................... eeeheheh.

Nåväl! Vi hörs babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0