yeah, yeah, yeah

Ka-ta-STROF vad KALLT det är! Herreminjävla Gud säger jag bara. Jag hoppas verkligen på att vi stannar inne efter lunchen för det här är inte ens LITE roligt. Shit.
Jag säger som en förälder sa idag: "okej, om man bor i Fjällen och kan åka skidor och så där.. men nu bor inte jag i Fjällen så jag behöver inte så här mycket snö och kyla!" I AGREE!

Gårdagen var myspys. Eller först var det kaos. Som vanligt. Men sen var det myspys.
Tog mig nästan tre timmar att ta mig hem till mannen. Jippieyey! Not. När jag väl kom fram så höll jag på att frysa ihjäl, men så kommer han där. 2 meter kärlek med en stoooor, fin ros och ett paket.
Världens bästa, alla tider. Av mig fick han ett stort hjärta (ett kort) med några fina ord och en ask mintpastiller "The best kisser ever" eller vad det stod. hahah.. true dock. Har inte direkt haft tid att shoppa kärleks-presenter nu i dagarna. Men det fick bli lite underkläder också. Som jag... överraskade med.

Det gick ju!

För oss båda... Skämta..... Inte.

Så, nu sak jag tillbaka och väcka ungarna.
Apråpå på ungar. Vi kollade på "Familen Annorlunda" igår så säger Alex: "så nu börjar svensson-livet".
Sen la jag fram det lite snyggt att vi iallafall inte kommer att få KORTA barn. Eftersom att jag är 170 och han är 2meter på pricken. Så är ju risken inte så stor att vi får dvärgar. Men man ska aldrig säga aldrig säger han: "vi kanske får ett barn som har korta ben, korta armar, små knubbiga fingrar.... hahahah" HAN SYFTADE JU ABSOLUT INTE PÅ MIG! Smekmånaden är över. Nu får man börja ta skit.

SKÄMTAAAAAAAAAA! Gulledullleeeebulleeee dig. Jaja...

NU ska jag GÅ! Hajdooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0