yey

Äntligen Torsdag! Imorgon är det alltså helg.. nästan. UNDERBART!
Och imorgonkväll kommer Nadja-habibi äntligen till 08-land och ska mysa med mig! SOM JAG VÄNTAT och längtat! Finally.

Idag blir det soppa och pannkakor till lurre. INTE ärtsoppa. THANK GOD.
Efter jobbet (alltså 17.00) är det raka vägen hem till Alex. Jag hoppas han ligger naken i sängen när jag kliver innanför dörren. Eller attackerar mig vid dörren när jag kommer in. HOPPAS HOPPAS!

Han har redan väckt den nymf som sover. Eller halv-vilar kan man säga..
Jag kan ju tillochmed ligga i sömnen. Lovar. Inte för att ni bryr er men ändå.

NEJ! Nu ska jag gå härifrån. Man kan ju inte sitta i köket som en lurv.

FÖRRESTEN! För två månader sen testade jag mina favvo-jeans som är storlek 28/29. Jag fick inte igen dom.
Inte så konstigt så som jag levt i höst/vinter. hahah.. Men idag, IDAG fick jag på mig dom!
Visst att jag fick hoppa lite, men dom gick igen och jag är typ en mycket gladare tjej idag än jag var igår.
Idag suktas jag inte ens av ballerinakakorna som står bredvid mig här! eeheheheh.

SÅ NI VET!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0