bajs

Jag är bakis. Som ett as. Och hungrig också. Jag och Alex kom hem strax efter 7 imorse. Yey!
Men gårdagen var en annan femma. SJUKT ROLIGT! Tur att jag inte stannade hemma och ugglade.
Det blev middag och massa vin (som jag ville) hemma hos Sandy och Dennis. Där även Mickis och Robban befann sig. Det var sjukt gott! Tills Dennis bestämde sig för att vi skulle shotta minttu. Blähä.

Efter någon hutt och lite mer vin och öl så traskade vi vidare till Carro och Johan där även Ida och Tobbe var.
Det var sjuuuukt härligt att träffa Ida igen efter alla dessa månader! Hon bor ju nämligen i Skövde nowadays!

Och nä, kände mig inte alls utanför när det bara var jag som var där utan partner. Men han befann sig jöö på annat håll under kvällen! Efter mer vin, sprit och öl så bestämde vi oss för: dam dam daaaaam - KC! Trott eller ej.
Chockade? Ja, det fattade väl jag med.

Dansade som aldrig förr och gjorde av med pengar som jag inte skulle. Ångest. Som vanligt. Urrrgh.

Det roligaste är verkligen att mina kära vänner har fått sina pojkvänner helt besatta av min blogg.
Jag kände mig så BALL när hela (jag menar en bråkdel) av min fanclub hängde runt mig igår. Höhö.

Mot morgonkvisten efter att man fått i sig korv och lite annat från statoil så skulle vi efterfesta hos Johan o Carro. Tjena, däcken på typ alla. Eller okej, Sandra och Carro. Jag var party som always! Dennis och Johan spelade sällskapsspel. Haha, som jag var med på, på ett hörn. Dennis erkände att jag var duktig!

Sen kom höjdpunkten på kvällen: ALEX! eheh.. Äntligen fick jag mitt hångel.
Sen tog vi första bussen hemåt. Nu är jag bara sjukt sugen på en pizza. SJUKT SUGEN!
Blaha blaha..

Trött på dramatik också. Men det är ju som det är och alltid kommer att vara. Nya tag, hej och hå!

Goddag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0