en lyckans ost

Såååååå, mina kära. Nu är jag här igen för en liten uppdatering. Det klagas tydligen, hehe.
Jag har varit lite väl busy. Jag har slängt in väskorna hemma hos Alex. Dags för inflyttning.
EEEEEHEHEH. Nej, nej. Sakta i backarna. Men man kunde ju nästan tro det iallafall.
"du har två väskor här nu, haha" Man måste ju ha kläder liksom? 

Anyhow! Ikväll ska jag sova ensam för första gången på aslänge. BAH! Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. We'll see. Även om jag har sovit jääävligt märkligt dom här dagarna. Somnar assnabbt. Men vaknar typ prick 1, prick 3 och typ prick 5 varje natt. ASPIGG?! Vad är grejen med det då? Ok att jag typ avlider efter lunchen på jobbet. För att jag är så trött alltså. Uuuh. Men men..

Men gud, snacka om att jag har tappat stinget för att blogga. Jag måste ju egentligen blogga everyday för att hålla modjon igång liksom. Men nu blir det inte så. Jag glömmer allt roligt. Som är värt att nämnas asså.

På fredag kommer Äälex till min hood. Ska presentera långstånken för min family. INTREEEEEEESSANT ABOW!
Så ni som vill säga hej, kan ju hojta till. HAHAH.. Lika bra att ta alla mongos på samma gång så att han får härdas ut lite. Miuhahah.

Men serri... är inte Nils Karlsson Pyssling lite gay ändå? Det kan jag tycka. Apråpå något helt annat asså.

Idag har jag inte bara blivit attackerad med pussar och kramar av min boyfriend utan även av kidsen på jobbet. Det är härligt att vara så älskad som jag är. Eller hur?

Och till sist: JENNY HAR ÅKT IN FÖR ATT KLÄMMA UT BEBISEN NU!! FINALLY!!! Lycka till nu. ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har blivit utmanad av mig! Massa roliga frågor ;) kolla bloggen om du känner för att svara för på dom :D



kramis!

2011-01-13 @ 11:24:17
URL: http://mybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0