"fuck me like you hate me"

Mitt huvud är helt knullat ska jag tala om. Jag sover så sjukt dåligt, men mår inte dåligt.
Det är mer Alex som mår dåligt över mina dåliga sovvanor. Fast ska han säga, HA HA.
Igår var vi i Hässelby på Tac.... jag menar, Tortillakväll hemma hos Carina. Alex's VÄNINNA.
Det var vi och 5 till i en mysig liten etta. Fick i mig lite vin och så där. Jag var satisfajjd faktiskt!

Vi kom hem, nullade och somnade. Och skedade så klart. Mys, mys.
Fast aaaaaah.. vi glömde att se sista avsnittet från säsong 2 av Son's of Anarchy. Damnit.
Jag sätter nästan tusen spänn om att gottegrisen kommer att titta på det idag.

Idag jobbar jag till 5, sen ska faktiskt Amandhoe färga mitt hår. Det är ju bara bajsbrunt och så ska jag betala räkningar och sånt, jätteroligt. Det var den lönen dä. Hejdå, hej med dig.

Vill bara slänga in en liten tanke till Annie också att jag saknar henne. Jag jobbar och myser, hon pluggar OCH jobbar och vi får aldrig någon tid för varandra känns det som. Men meeeeeen... det kommer. Man har väl kanske lov och sånt när man går i skolan? Hope so! Stackars lillaaa seejjjeeeen annars. Duktiga du! Slit inte ut dig.

Nåväl, snart tar min rast slut. Undrar om jag ska trycka i mig en negerbolle. Förlåt, chokladboll.
Hmmmm.... jag tror nog det jag. Är lite sugen. Typ helaaa tiden. På allt.

"när jag blir stor då ska jag ha lika stor snopp som min pappa!"

Fred ut mina kära!

Kommentarer
Postat av: Bulli

Aw, och jag saknar dig!

2011-01-29 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0