hoppsan kerstin

Det farligaste och läskigaste man kan drömma egentligen är att man faktiskt kissar!
Seriöst, jag vaknade i panik inatt av att jag drömde att det var sommar och att jag kissade utomhus. Jag satte mig upp i panik och sprang till toaletten för att min blåsa höll på spricka!

KUL om man hade kissat på sig liksom. Hahahahahahah.. Askul. jag hade ju säkert skrattat. Men ändå.

Och inte nog med det så har jag kommit underfund med att jag lider av (h)järnbrist.
Inte konstigt att jag är så jävla trött heeeeeela tiden. Inte så konstigt heller under kvinno-dagarna att jag sover och inte ens kommer upp ur sängen. Heeeelt sicko! idag fick jag skjutsa iväg Tjorvis med Pompa och pappa.
Jag orkar inte gå ut med henne. Det gick imorse. Men nu. Shit, var ute med henne, gick in igen och la mig på soffan och tvärdäckade och vaknade för 30 min sen. Förstå? Så nu är frågan. Ska man äta kalktabletter, eller är det spenat eller vadå? Så jävla smart är jag inte.

Jag undrar om jag kanske skulle ta mig till en ny barnmorska. Som inte försöker tvinga på mig p-stav.
Eftersom att jag vägrar det. Mer än något annat här i världen. Någon som vet om man kan stoppa i sig en p-ring om det finns propp i släkten? Jag menar, jag får ju inte äta vanliga p-piller. Men mini-piller. Men orkar inte längre.
Så, P-ring? Hjälp. KAN NI NÅGÅNGÅNG HJÄLPA MIG! PLEEEEEEEEEEEASE! eheheh..

Anyhow..

Ja, så det är väl det som har hänt idag. Roligt va?
Eller okej, käkade nyss lite hemmagjord sallad och dricker en kopp grönt te nu.
Mitt nya braiga liv har jag börjat nu. Tjofadderittan.


Kommentarer
Postat av: Sylvia

För det första tycker jag du borde kolla upp om du ens har järnbrist. :) Annars är det ju bara att köpa hemofer på apoteket!

2011-01-05 @ 17:14:01
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför vill du inte ha p-stav?

2011-01-05 @ 22:37:14
Postat av: juicy

Känner ingen som haft en positiv upplevelse av en p-stav. Sen känns det inte helt ok att stoppa in en stav i armen och att möjligheten finns att det går åt helvete. Eller jättebra. Men nej, min magkänsla säger nej. Och jag litar på den. Och alla JAG känner som haft det har haft blödningar varje dag dom haft den i. Så njae, inte så sugen.

2011-01-05 @ 23:11:05
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0