jag har aldrig

I brist på annat.
Ni vet ju hur det funkar. "Jag har aldrig..." fast så har man det :PpPppPpP


- Åkt snowracer i en skog, ned för ett stup och kraschat rakt in i ett träd så att jag fick en inre blödning, + hjärnskakning + att jag svimmade och fick krypa hem medans mina kompisar skrattade av nervositet för att dom trodde att jag dog.

- Hånglat med en f.d Big Brother-deltagare. Jag vet, vilken merit.

- En gång i tiden så rökte jag på heltid, eller vad man ska säga. Jag gick i 8an och fick inte tag på cigg. Så en gång hemma hos Erika fick jag för mig att testa röka te-påse. Det var ingenting jämnfört med att röka papper.

- Varit på festival.

- Jag har aldrig fått en orgasm i sömnen.

- Varit så FULL att jag spytt ner en toalett. Går ut därifrån skrikit på alla att "NÅGON ÄCKLIG JÄVEL HAR SPYTT NER TOAN!" fast det var jag själv och somnat i en fåtölj asförbannad.

- Varit så FULL att när "A" kommer fram till mig i fåtöljen och ska berätta att hon har haft analsex så svarar jag asförbannad "Å VEM FAN HAR INTE DET? STICK!" Fast det hade jag inte ens. Mytto-tjejen.

- Lyssnat på Darin's musik och sagt; "fan, den här är faktiskt bra!!"

- Varit så FULL att jag gett hela KC's dansgolv en strippdans i all ära ASFULL (utan att klä av mig.. så klart) Vilket jag NU kan kan halvskratta åt i efterhand. Fast bara nästan.

- Sagt varenda replik från Kalle Anka på Julafton. Varje år. Så länge jag levat.

- Träffat någon från internet.

- Uppdaterat en status på facebook............

- Vunnit pris för "Bästa personlighet" på min tid som säljare på Securia OCH "Årets lyckopiller"!



Har ni något annat roligt som ni vill att jag berättar eller bidrar med i bloggen, let me know.
Men det kommer ni ju skita i. Som vanligt.



Kommentarer
Postat av: guderline

vad du bor vad du gör, dina ambitioner? ;)

Haha förresten.. spy ner toan :) höll på spotta juice på hela skärmen mohahaha.

2011-01-03 @ 10:25:21
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0