jag har fattat deppen

Fröken Röd är på ingång. Jag känner hur det liksom krampar lite i äggstockarna och inte riktigt känns som det ska, you know girls. Och jag har ätit varje tillfälle jag har haft munnen fri. Är det inte ett vingummi så är det en skagensmörgås, eller så var det lite oxfilé eller baconchips. Men imorgon är det andra bullar som gäller.
Och inga kanelbullar då asså. hehehh.

Inte nog med det så firade vi in lillebrors 20-årsdag nyss med hummer.
Vi är lite classy i min familj. Naaaaaaaaat.
Den var kvar sen igår. Kul med hummer. Smakade ingenting. Fanns ingenting. Ja, helt onödigt.

Fick inte ens gurgla munnen med skumpa. Jävla skit asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0