min kväll

- Allergipiller för att dämpa kliandet i näsan, FUNKADE
- En lång dusch, kände mig nästan frisk när jag var klar!
- Blev rastlös och ville nästan ta mig ut i stormen BARA för att inte sitta hemma
- Jag ångrade mig och stannade kvar i soffan
- Åt nyårsmiddag med en del av familjen; Oxfilé, potatisgratäng och sallad med fetaost och EN öl, nomnom!
- Skålade med POMMAC på tolvslaget och asgarvade åt gubben som räknade fel på Ettan.
- .... asså.... pommac......fan vad pinigt.

- JURASSIC PARK börjar!
- Alex ringer från Mexico, yeeeey!
- Jag går ut med Tjorven och fryser pattarna av mig
- Jag går in, klär av mig, sätter på 4an och ser att JURASSIC PARK - THE LOST WORLD har börjat!


Sådärja! Insomnia. Och jag kommer definitivt att drömma om Dino's inatt. Frågor på det?





Första bilden på mig för i år. Undrar hur jag ser ut nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0