snuskobertos

Det måste vara jag och Anne. Hahahahah... våra konversationer är ju inte direkt av den barntillåtna frukten.
Jag sitter och skrattar lungorna ur mig även fast jag har så jävla ont i magen och mellan benen.
Det kanske var det jag behövde idag då. Hahaha..


Anne 01:13

jag tror killar i allmänhet är glada att de får fitta överhuvudtaget
haha
Josefine 01:14

hahahhaha ok sant
sen finns ju dom, som är som vi hahaha
Anne 01:15

Lite slampiga och typ sitter hemma på fb-chatten och överanalyserar snoppar och fittor och mens och allt annat. Haha, hoppas INTE
Josefine 01:16

HAHAHAHAHAHAH jag är INTE slampig! Du är ju... lite.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, okejdå.

Vanesak alltså. Vi får se hur det känns imorgon när sminket är på :)

2011-01-06 @ 01:19:53
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0