det bultar och det bränns

Har nyss tryckt i mig två ägg, 1 tab 'Mitt val Kvinna' och 2 omega3-kapslar.
Mmm, frukost när den är som bäst! Egentligen hade jag velat haft en stort glas apelsinjuice, en fet, mumsig fralla med ost och skinka och grönsaker på. Men det får man ju inte, nej.

Jag ska ju klara detta nu.

Idag slog jag först upp mina ögon kl 9 då jag höll på att kissa ner mig.
Fruktansvärt kissnödig var jag och KÅT. Ursäkta, men jag drömmer så himla snuskiga drömmar typ varje kväll nu så det nästan inte ens är kul. Huj huj huj! Ja, ursäkta för informationen. Men tyckte ni behövde den.

Gick och la mig när jag hade tömt blåsan och somnade om ganska fort.
Sen vaknade jag upp 13:30 igen.. eeehehehe. Lite trött eller så.
Men annars mår jag bra! Är lite konstig i huvudet bara. Lite frånvarande från livet känns det som.

Alex har frågat tusen gånger vad det är. Men jag kan inte sätta fingret på det.
Jag står i andra tankar jag inte ens kan komma på vad dom handlar om.
Som sagt, frånvarad. Ganska mycket. Men det blir nog bra snart, som vanligt.

Huggah! Imorgon är det dags för jobb igen. Måste påminna mig själv om att jag måste ringa till Vikarieförmedlingen också så att jag kan få en inloggning till Time care så att jag kommer upp i min heltid.
Det vore ju ganska skönt om man INTE blev återbetaldsskyldig kanske...

Hm, det kan jag ju iofs göra nu med detsamma. Ja, vad dum jag är.
Det gör jag, sen kollar jag på film. För hösten var tydligen tidig i år.... eeeeeeeeeeeeeeeeeh.



Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

jag drömmer också mycket snusk :O

En dröm där det va jag och lady gaga -assum!- hahahaha

Robbin blev avis då jag berättade det på morgonen "vafan fick inte jag va med!?" hahaha

2011-07-11 @ 18:17:00
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0