gnugg sudd gnugg

Shit vad trött jag är!? Katastrof!
Först sover jag aslänge. Skulle kunna somna om. Sen är jag uppe, och exakt samma tid på kvällen
(21:30 ca) så gäspar jag och håller på att somna sittandes. Alltså, come on!?

Idag gick jag upp strax efter 8. Nu sitter jag fortfarande med sudd i ögonen och skulle kunna somna, ÄVEN fast jag ätit frukost. Och kul att jag ska ta 5-bussen till jobbet imorgon. HAHA..
Fast whatever egentligen. Sen är det helg och SEMESTER! Yeeey wowowowow wohoooo!

Men ändå. Man borde bli piggare med alla kosttillskott jag käkar.
Min man här hemma tror att det är för att man slopar alla kolhydrater man blir trött.
Det KAN vara så. För han har ju alltid rätt.

Nåja! What else?
Juste! Har jag berättat att jag ska börja plugga?
Ja, det var ju på tiden att jag VET vad jag tänkte bli när jag blir stor.
Jag har säkert redan skrivit det. Men nu vet ni IGEN att jag verkligen ska börja plugga.
Ska bara kolla upp med VAD jag behöver läsa upp innan jag kan börja.

COOLT JÖÖ!




Jag matchade bikinin helt perfekt under den vita klänningen!
p.s USCH måste fixa mitt hår. Där var det så himlans fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0