hej hej på dej dej

Finns det något godare än paprika i ugn med smält ost eller?
Igår till middagen hade jag haloumi över. Idag blir det mozzarella.
Gud det är så gott! Jag älskar att äta sågottsom enligt LCHF (även fast jag äter paprika och morötter) för jag blir mätt på ett bra sätt. Jag sväller inte upp i kroppen som innan då jag åt bröd och pasta.

Hittills går det bra. Och man blir ju mätt! MÄTT MÄTT. GOTT GOTT!
Frågan är ju hur det går i Tunisien! Höhö.

Har varit ute och spelat fotboll med några grannpojkar. Tjorvis var också med så klart!
Försökt att få så mycket sol på mig som möjligt. Ehe.. men är ju såååå brun. Not.

På Måndagkväll nästa vecka är det jag som är en rosa gris iaf!

Jaha nähä, jag saknar typ att jobba? Kan ni inte ringa in mig typ nu? Eller imorrn iallafall.

Nåväl. Nu ska jag mumsa på! Goddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0