hemmaKVUÄLL

Ojoj, vilken bra helg det blev tillslut! Ledig och allt. GUD VAD SKÖNT.
Fredagen var förjävla seg, somnade med huvudet vid fotändan och sov så hela natten.
På Lördagen var det dags att fira våran kärlek lite. Vi bestämde oss för Thaibåten inne i stan.
Så jääääävla mysigt ställe! Skulle fan ge dom hundra + om jag kunde. Tog dock lite för stark mat kan jag tycka så här i efterhand. Men vi njöt av underbart väder, goda drinkar, kall Singha och massa god mat och efterrätt.

Jag höll på att garva ihjäl mig när våran dricka kom in. Alex beställde vin och jag öl.
Självklart antod ju servitrisen att jag skulle ha vinet och tvärtom.
Samma sak med efterrätten. Alex tog en glassdrink och jag "exotisk kokosglass" som var så jävla gott förövrigt!

Efter thai-myset så åkte vi vidare in till medis för att möta upp Finkel. Vi luffade vidare till SNAPS där det blev antal öl och Alex drack vin. Så klart. Och spillde ut nästan alla glas. Hahah.. Skulle ha filmat detta scenario.
Blir väl så där när man inte druckit på "7-8 veckor...".

Vad hände sen? Jo juste. Alex påstod att det skulle vara "årets fetaste, FETASTE fetaste fest med FETT!" i Vinterviken. Jag var skeptisk som fan i början och ville inte ens åka. Sen gick jag med på det.
Jag kan säga så här att vi tog en taxi helt i onödan och Alex blev mer mobbad än vad han redan var innan.

Vi hittade inte ens till festen. Vi hörde inte ens en fest. Så ni som var där kan ju lämna en kommentar om den var så FET som min man trodde och påstod!

Sen drog vi tillbaka och hamnade på Kvarnen. HAHAHA.. jag har verkligen glömt vilken jävla köttmarknad det är ute på stan i vimlet på sommaren. Herregud! Tur för dom som är singlar iallafall.
Innan stägning så sprang jag ifrån Kvarnen för att jag var sur. Dramaqueen. Jag var inte ens sur. EGENTLIGEN!
Köpte gyros. Asså jag älskar Söder. Speciellt på sommaren! Det ska alltid avslutas med gyros. Det där med donken är en myt. Så jävla äckligt. Gyros är det enda rätta.

Efter världens roligaste taxitur mot Åkersberga där vi skulle övernatta så får jag summera hela kvällen som väldigt, väldigt rolig. Jag kände mig som 20 igen! Tack krappar. PUSS.

Jag med en annan kille.... ooooooppppssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0