jisses amalia!

När jag vaknade upp idag hade jag gråtit så förbannat för att jag åkte ut från Big Brother-huset!
Den enda som skulle sakna mig var Rodney. Han var den enda som brydde sig.
Det kunde man ju inte tro.

Men själva grejen, jag GRÄT för att jag åkte ut från ett dårhus. I drömmen.

När jag vaknat och försökt gnugga bort gegget från mina ögon kom jag ju på att min älskade, lilla tjorv-korv ligger där nere vid fötterna. Så gör hon så där gulligt som hon alltid gör när man vaknar. Hon ålar sig framåt, med öronen bakåt och med en viftande svans. Sånt får mig att vilja äga alla hundar i hela världen.
Katter också. Jag vill verkligen ha en kattunge. Jag är så jävla sugen!
En liten, som typ.. ska få heta... Åsa-Nisse. Så jävla gulligt. Allt är så jävla gulligt.

Alla får ju barn till höger och vänster, då kan väl jag få en kattunge?!

Efter allt det där så kom jag på att nästa vecka, vid detta tillfälle så ligger jag i ett HAV, som är KNALLBLÅTT/GRÖNT, förmodligen bränner mig och inte kommer kunna att sova på hela natten. Men vad fan gör det?
Jag ska på SEMESTER! Snälla. Jag har inte varit på semester sen 2005. Och jag är inte ens rik.
Jobbigt va?

Ååå, jag är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

maw :)



men hur går det för er da? får ni nån bukt på det hela?

2011-07-11 @ 18:23:42
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0