NEVER BE ALONE

Förlåt, men jag kan inte sluta tänka på Tunis!
Jag vill boka en ny resa NU på en gång. Hahah...
Sov dryga 3h igår natt. Sjukt jobbigt. Vaknade flera gånger av att armarna och benen domnade bort och det var bara asäckligt. Sen fick jag sova ensam också eftersom att Alex jobbade över. KUL det med!
Jovars! Jobbade idag med. Trodde jag skulle dö, dödens död av trötthet. Men det var lugnt faktiskt.
Var skönt och jävligt roligt att vara tillbaka faktiskt. Jag har saknat dom flesta och det var kul att se dom igen!
Nu är jag ledig imorgon och på torsdag, sen jobbar heeeela helgen. Hm, får nog sova hos mamma tror jag minsann. JAMENVISSTFAN... hon flyttar ju också! Orkar.inte.

Det är fan så jävla jobbigt att flytta. Speciellt åt andra. Hoppas hon bjuckar mat eller något!
Anyhow.. hur mår ni? Har ni inte saknat mig?!?!?!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar; men åh - tack.

2011-07-26 @ 19:55:30
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0